Mooi groen is niet lelijk.
Dat de huisstijl voor een onderneming erg belangrijk is en dat de ondernemer dit zoveel mogelijk dient te herhalen en in vele zaken terug moet laten komen is een marketing feit. Immers, herhaling is de kracht van reclame.
De ondernemers van “Maoz Vegetarian” aan het Damrak in Amsterdam begrijpen dit.
Kleuren van de huisstijl
Onze opdrachtgever heeft er voor gekozen om het concept/ huisstijl van de onderneming terug te laten keren in de terrasafscheiding. De kleuren van de huisstijl zijn teruggebracht in deze schermen. De schermen zijn op wielen geplaatst, waardoor de schermen ’s avonds weer naar binnen te verplaatsen zijn.
In steeds meer gemeentes is dit een eis aan het worden, met name in de grotere steden. Men is er bang voor dat er zwervers, toeristen e.a. ’s avonds een schuil-, slaapplek gaan zoeken achter de schermen.
Wij van Haco Terrassen proberen hier samen met de ondernemer en gemeente een gebruiksvriendelijke oplossing voor te vinden. Dit kan in de vorm van schermen op wielen, of schermen welke op een andere manier verplaatsbaar zijn gemaakt
Terrasschermen op wielen
Doordat schermen op wielen geplaatst worden, worden deze ook kwetsbaarder voor de wind. Haco heeft hier een oplossing voor bedacht. Tussen/naast de schermen wordt een verwijderbare staander in de grond geplaatst. Hier worden ’s morgens de schermen aan gekoppeld en ’s avonds weer ontkoppeld. De schermen kunnen dan niet meer omvallen en toch indien nodig binnen een handomdraai verwijdert worden.
Zo creëert Haco Terrassen een oplossing waar over het algemeen iedereen tevreden mee is.
Deel bericht: